Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Anda boleh berkesan Mengendalikan berpeluh Palms - Relief Zero Ubat Atau Walaupun Rawatan Pembedahan

Bagaimana Anda boleh berkesan Mengendalikan berpeluh Palms - Relief Zero Ubat Atau Walaupun Rawatan Pembedahan

Mungkin anda pernah takut untuk berjabat sawit sesiapa? Apakah ada salah seorang yang strap tangan di belakang bahagian belakang anda untuk anda untuk menutup tangan berpeluh anda? Terlalu tangan peluh berlebihan biasanya sama sekali tidak ketawa isu. Ia mungkin boleh menjadi amat janggal jika anda dijadualkan untuk mesyuarat kerja dan tahu anda akan dipaksa untuk berjabat tangan seseorang. Bagaimana ia akan menjadi mungkin untuk berurusan dengan tangan berpeluh bersama-sama dengan mengurangkan yang emosi perselisihan dalam keadaan interpersonal?

Ungkapan penjagaan kesihatan yang ditubuhkan mengenai sentiasa tapak tangan berpeluh berlebihan sebenarnya hiperhidrosis palmar. Walaupun pada masa ini terdapat tanggapan mengenai pencetus masalah yang agak biasa ini, etiologi yang betul tidak diketahui. Satu hipotesis sentiasa bahawa saraf yang menyebabkan kelenjar peluh dalam tangan biasanya sensitif pada orang yang rosak hari ini. Apabila seorang individu dengan hyperhydrosis menjadi tertekan kebanyakan saraf ini bertindak balas secara keterlaluan berikutnya dalam penciptaan meningkat kuantiti peluh. Apabila badan terdedah bimbang atau mungkin aktif secara fizikal, pembebasan peluh daripada kelenjar peluh di tapak tangan membantu fungsi yang berfaedah menyejuk badan sebenar lebih cepat. Malangnya, pada orang yang mengalami hyperhydrosis, kelenjar peluh biasanya produktif tidak kira jika tubuh manusia berada dalam keadaan rehat, membuat untuk keadaan sosial yang benar-benar tidak menyenangkan.

Berita baik adalah, terdapat pendekatan untuk mengubati berpeluh tangan supaya anda boleh mendapatkan kepuasan dari berjabat sawit seseorang atau memegang tangan orang yang dicintai sekali lagi. Berikut adalah beberapa kaedah untuk berurusan dengan tapak tangan berpeluh:

Kawalan berpeluh tapak tangan: Tidak termasuk sebab-sebab kesihatan mengenai tangan sangat berpeluh.

Beberapa masalah kesihatan yang sama seperti tiroid terlalu aktif dan juga jangkitan yang mendasari mungkin membawa peluh berlebihan yang tidak normal dan juga perlu dikesampingkan terutamanya sekiranya tanda-tanda yang biasanya penciptaan semasa. Semak dengan pembekal penjagaan kesihatan dan mendapatkan ujian darah ideal lari ke mengecualikan sebab-sebab perubatan dibetulkan mengapa tapak tangan anda mungkin boleh berpeluh.

Perintah berpeluh berlebihan tapak tangan: Mempunyai pukulan pada jawapan yang paling asas terawal

Ubat yang berkesan mengenai tangan peluh berlebihan, yang beroperasi dengan baik untuk beberapa individu adalah dengan menggunakan serbuk atau tepung jagung untuk menyerap kelembapan terlalu banyak yang berakhir di tapak tangan mereka. Masalah tunggal menggunakan kaedah ini adalah anda perlu untuk mengekalkan reapplying ia untuk mengurangkan peluh berlebihan kejayaan. Sekiranya anda telah mendapat sedikit masalah dengan hyperhydrosis dan tidak keberatan melaksanakan bedak atau tepung jagung bersama-sama dengan anda, mengambil periuk dengan anda untuk 7 hari dan notis jika ia mengekalkan masalah di tangan. Pastikan untuk mengambil serbuk ke seluruh tangan anda di samping antara jari.

Kawalan berpeluh tangan: Memohon antiperspirant

Fungsi Antiperspirant dengan baik dengan mengambil kira ketiak berpeluh plus mungkin di samping melakukan kerja untuk henti berpeluh tangan. Salah satu kunci perlu untuk menggunakan yang antiperspirant bergantung aluminium klorohidrat, tidak deodoran. Antiperspirant boleh mungkin tidak mencukupi untuk mengawal tanda-tanda bagi mereka yang mempunyai kes yang melampau bagaimanapun ubat tertentu ini adalah benar-benar bernilai mencuba.

Perintah berpeluh tapak tangan :: Belajar mengawal tahap tekanan

Mengetahui bagaimana untuk menangani ketegangan pasti boleh berakhir menjadi satu cara yang berkesan dan sihat untuk mengurangkan kemungkinan berpeluh tapak tangan. Secara umumnya terdapat pelbagai cara untuk memulakan ini seperti meditasi, biofeedback, dan yoga. Dalam kebanyakan orang, akupunktur juga telah ditunjukkan untuk menjadi satu pilihan yang berguna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar