Kamis, 12 November 2015

Cari Daripada Apa Reiki Buku Boleh Lakukan Untuk Anda

Cari Daripada Apa Reiki Buku Boleh Lakukan Untuk Anda

Buku Reiki dasarnya boleh memberitahu anda yang berikut: sejarah reiki, teknik utama, dan kegunaan reiki untuk membantu dengan kehidupan anda. Ini Panduan ringkas akan merumuskan perkara utama yang terkandung dalam buku reiki paling, dan dengan itu membantu anda membuat keputusan jika anda ingin melabur di dalamnya.

Pertama, apa yang reiki? Pada masa lalu, diskriminasi dan prasangka adalah penting untuk kelangsungan hidup kita. Pertubuhan telah dibina di atas ketakutan, takut yang tidak diketahui, dan yang paling penting takut akan orang yang berbeza daripada mereka. Kurangnya pemahaman, atau imaginasi kerana anda mungkin memilih untuk memanggilnya, disebabkan peperangan, kemusnahan dan kesengsaraan selama beribu tahun. Banyak kali, peperangan ini adalah berdasarkan agama; pada masa-masa dan tempat-tempat lain, etnik, bahasa, dan walaupun seksualiti. Sesetengah pihak yang menang dalam peperangan ini kemudian mendirikan agama-agama utama, empayar, dan dinasti - yang rugi sering dihancurkan, dan peluang mereka untuk terus hidup sangat berkurangan. Semua bersama-sama, manusia - tidak banyak, tetapi cukup - menegaskan bahawa kita semua terperangkap dalam web timbal balik dan brother- bersama dan kakak-hud, dan bahawa kita semua terikat satu sama lain oleh tenaga kehidupan misteri. Reiki bertujuan untuk memahami dan menggunakan tenaga ini untuk membantu meringankan penderitaan orang lain, dan untuk menyembuhkan kesakitan dan penyakit mereka. Bersempena dengan perubatan moden, reiki, yang telah disebarkan pertama oleh seorang sami Buddha Jepun dengan nama Makai Usui, adalah bertujuan untuk membantu dengan rawatan sakit dan penyakit. Bentuk-bentuk ubat alternatif dan penyembuhan dengan bangganya mengisytiharkan pengasingan dan perbezaan mereka dari perubatan moden, tetapi sebuah sekolah reiki serius dan dipuji tidak akan membuat perbezaan sewenang-wenangnya ini.

Walaupun keganasan telah melanda dunia, terutamanya dalam dua pergolakan yang ngeri yang kita kenali sebagai Perang Dunia I dan Perang Dunia II, tenaga penyembuhan yang Reiki pengamal bergantung kepada telah di tempat kerja. Ini kerana tenaga yang sentiasa ada - ia adalah asas pergerakan rohani, ekstasi agama dan kegembiraan, dan penyatuan semula masyarakat. Sekarang anda boleh bertanya bagaimana semua ini terpakai kepada anda, yang sungguh-sungguh, pengguna Internet arif dengan tiada masa untuk membuang. Jangan bimbang - kita telah mendapat untuk itu. Keleluasaan yang reiki tenaga dan kehadiran di mana bermakna ia boleh diakses oleh sesiapa sahaja.

Dalam semangat ini, pengamal utama reiki telah mengemukakan idea yang revolusioner bahawa pembelajaran jarak reiki, dan reiki sememangnya pembelajaran sendiri seseorang, adalah mustahil, dan sebenarnya satu idea yang baik untuk mereka yang ingin mengambil bahagian dalam manfaat reiki tetapi tidak mampu masa dan wang yang diperlukan untuk mengambil bahagian dalam duduk, muka-ke-muka pelajaran dengan reiki master berpengalaman. Berikut adalah di mana buku reiki menjadi penting. Menggunakan fakta bahawa sesiapa sahaja boleh mengakses tenaga yang membentuk asas reiki, banyak pengamal telah mula menawarkan e-buku, paper- dan keras balik buku, dan kursus pembelajaran jarak jauh. Jika anda ingin tahu mengenai reiki tetapi tidak tahu bagaimana untuk mencari masa untuk belajar, buku reiki adalah cara untuk pergi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar