Kamis, 12 November 2015

Reiki - Menjadi Reiki Master

Reiki - Menjadi Reiki Master

Terdapat Reiki Masters di luar sana mengenakan jumlah yang terlalu tinggi daripada wang untuk Attune pelajarnya saluran tenaga penyembuhan supaya mereka juga boleh menggunakan percuma mengalir Reiki tenaga dalam kehidupan mereka dan sudah tentu semua orang bebas untuk mengenakan apa yang mereka rasa adalah jumlah yang betul.

Walau bagaimanapun, tahun yang lalu sekumpulan besar Reiki Masters telah meletakkan banyak usaha dalam membawa kos ini ke bawah supaya menjadi Master penyembuhan akan berada dalam jangkauan semua orang yang mempunyai keinginan untuk belajar Reiki. Dan terus terang saya katakan, saya merasakan bahawa itu adalah bagaimana perkara yang sepatutnya.

Tenaga Reiki benar-benar tidak begitu misteri, atau sekurang-kurangnya ia tidak harus dilihat sebagai sesuatu yang sama sekali misteri, dan bukan sebagai sesuatu yang suci dan indah, kuat dan boleh didapati untuk semua orang. Ini Masters penyembuhan telah memahami niat sebenar Reiki.

Ia perlu dikongsi dengan seberapa ramai orang yang mungkin, kerana lebih ramai orang menggunakan tenaga Reiki, lebih kuat itu.

Jadi, apa yang perlu anda lakukan jika anda ingin menjadi seorang Reiki Master?

Pertama sekali, anda perlu mencari yang rela Reiki Master untuk mengajar anda Reiki. Ini boleh menjadi seseorang di kawasan kejiranan anda atau mana-mana sahaja di seluruh dunia. Kedua, anda mesti menyesuaikan diri dengan tenaga Reiki dan ini akan berlaku dalam 2 tahap pertama Reiki selepas itu anda akan dapat mempersatukan dan dilatih untuk menjadi seorang Reiki Master, belajar tentang pelbagai simbol yang anda akan menggunakan untuk rawatan anda sendiri sesi.

Ia benar-benar mudah yang. Sebaik sahaja anda biasa dengan tenaga Reiki dan telah lulus semua peringkat perlu, anda boleh memanggil diri anda seorang Guru dan dalam kes itu, anda boleh lain sebenarnya Menyesuaikan dengan tenaga juga.

Walau bagaimanapun, walaupun ini semua nampaknya mudah, ia mengambil dedikasi dan masa untuk menjadi lebih berkesan dan sudah tentu, lebih banyak anda belajar dan memahami tenaga ini, lebih baik untuk semua yang terlibat. Perkara yang baik tentang Reiki walaupun adalah bahawa ia mengalir di sana di mana ia diperlukan dan walaupun orang itu menghantar ia tidak tahu di mana sebenarnya ia harus pergi, tenaga yang akan tahu.

Sekarang, soalan yang saya ditanya banyak kali.

Adakah benar bahawa seseorang boleh menjadi Reiki Master melalui jarak dan kursus Reiki dalam talian?

Saya akan memberitahu anda ini. Walaupun saya pada mulanya telah dilatih dan biasa dengan Reiki secara peribadi semasa beberapa bengkel, saya telah mengikuti beberapa kursus jarak jauh dalam talian dan juga untuk mengetahui lebih lanjut dan sesudah kamu menyelesaikan kursus-kursus ini dari suatu jarak, saya salah satu benar-benar yakin boleh menjadi Master Reiki melalui kursus dalam talian.

Yang penting ialah siapa yang akan mempersatukan memuat jarak jauh, dengan cara yang penyembuhan jarak jauh yang dilakukan semasa sesi Reiki biasa. Atau seseorang boleh belajar untuk diri Menyesuaikan-, sama seperti Dr Usui dirinya melakukan semua tahun-tahun yang lalu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar