Kamis, 12 November 2015

Yis sengit dan Gula Mengidam - Sepenuhnya Menukar Tabiat Makan saya

Yis sengit dan Gula Mengidam - Sepenuhnya Menukar Tabiat Makan saya

Orang ini telah mempunyai sengit yis dan gula keinginan dan telah baik sehingga hari ini di tempat kerja apabila seseorang membawa mufin blueberry putih dan roti pisang. Kaki-Nya benar-benar berjalan dia kepada mereka dan dia shoveled beberapa ke dalam mulutnya dan menyelinap jauh. Dia merasakan seperti dia mempunyai sawan nikotin, dan rasa bersalah yang sama yang datang dengan curiga rokok, apabila anda cuba begitu sukar untuk menjadi baik. Beliau bersetuju dengan orang-orang yang berkata bahawa diet menghisap, walaupun dia menyalahkan industri untuk mendapatkan kami ketagih pada semua makanan yang lazat. Dia menyesali dirinya kerana tidak berpengetahuan cukup untuk membuat pilihan yang berpendidikan.

Berdasarkan cerita di atas, saya ingin memberitahu anda untuk tidak menjadi begitu keras pada diri sendiri. Ia adalah sukar untuk benar-benar mengubah cara anda hidup selepas bertahun-tahun. Hakikat bahawa anda telah membuat perubahan ke arah yang betul adalah sesuatu yang boleh dibanggakan. Kami semua makan perkara yang kita tidak sepatutnya, tetapi tidak memukul diri ke atasnya. Ia tidak seperti ia akan menetapkan anda kembali kepada di mana anda berada apabila anda bermula.

Sebaliknya, melihat sejauh mana anda telah datang, apa yang anda telah dapat menghapuskan, dan apa yang anda telah dapat untuk memasukkan ke dalam diet anda yang anda mungkin telah kekurangan dan oleh itu meningkatkan tahap kesihatan anda. Bagi saya, saya rasa makan tiga kali sehari adalah satu pencapaian yang besar, dan hakikat bahawa saya makan sayur-sayuran setiap kali waktu makan adalah di luar apa yang saya fikir saya mampu lakukan. Saya tahu bahawa saya sedang makan nutrien badan saya ia tidak digunakan untuk mendapat, sekurang-kurangnya tidak secara tetap. Jadi, berfikir ini sebagai hadiah untuk diri sendiri dan tidak memberi tumpuan terlalu banyak di atasnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar