Kamis, 12 November 2015

Bagaimana A Naturopath Boleh Bantu Dengan Isu Perut

Bagaimana A Naturopath Boleh Bantu Dengan Isu Perut

Terdapat lokasi perubatan naturopath di hampir setiap masyarakat. Amalan-amalan ini ditubuhkan sama dengan pejabat doktor, di mana terdapat sebuah bilik menunggu, ruang menyambut tetamu dan bilik pemeriksaan pesakit. Ini perubatan tertentu adalah semuanya berasaskan semula jadi, yang bermaksud bahawa ujian, dan rawatan berasal dari tumbuh-tumbuhan semula jadi dan herba. Apabila seorang pesakit yang mempunyai isu-isu perut, seorang doktor semula jadi akan menilai pesakit dan melayan mereka dengan ubat yang mereka ada.

Apabila seseorang mempunyai isu-isu perut, mereka mungkin telah ke seorang doktor yang tetap dan tidak menerima sebarang bantuan untuk penderitaan mereka. Itulah apabila mereka boleh mendapatkan beberapa bentuk-bentuk ubat dan terapi. Isu-isu di sana mungkin telah berlaku untuk seketika, atau boleh menjadi baru. Bagi sesetengah pesakit, mereka menanggung perubatan atau mempunyai ujian perubatan yang dilakukan yang tidak dapat membawa manfaat kepada pesakit.

Sebuah klinik yang berurusan dengan perubatan semula jadi ini mungkin dilindungi oleh syarikat insurans. Sesetengah pembekal insurans akan membayar untuk perkhidmatan tertentu dalam alam ini. Terpulang kepada pesakit untuk mencari tahu apa yang dilindungi dan apa yang tidak. Seseorang yang akan perlu membayar untuk lawatan mereka pada masa awal dan kemudian mengemukakan borang untuk insurans mereka jika mereka sebenarnya mempunyai liputan.

Seorang doktor semula jadi akan menubuhkan temujanji yang digunakan untuk menilai pesakit pertama. Mereka telah melalui e-mel orang yang pelbagai bentuk dan senarai semak untuk diisi oleh pesakit sebelum pelantikan itu. Bentuk-bentuk ini digunakan oleh doktor sebelum pesakit yang sebenar walaupun tiba di pelantikan mereka. Mereka akan melihat ke atas rekod kesihatan sebelum dan belajar tentang orang yang sebelum mereka mempunyai temujanji awal mereka.

Semasa lawatan pertama, doktor akan pergi ke atas senarai cek dengan pesakit mereka. Mereka akan mengetahui berapa lama penyakit perut telah berlaku dan mengetahui tentang apa-apa ujian perubatan sebelum dan prosedur yang mungkin telah dilakukan. Mereka mungkin bertanya soalan tertentu mengenai gejala dan kebimbangan orang itu. Soalan-soalan ini boleh berbeza dari bagaimana seorang doktor mengamalkan biasa boleh mendekati subjek.

Doktor akan pergi ke beberapa prosedur dan ujian yang boleh dilakukan pada masa akan datang untuk mencari tahu apa yang menjadi persoalan ialah. Mereka akan menubuhkan satu pelan tindakan dan menulis ia keluar untuk pesakit baru untuk melihat. Senarai harga dan bayaran boleh datang dengan rancangan itu. Kursus rawatan boleh berdasarkan nota yang disediakan oleh pesakit. Setiap pelan akan menjadi individu kepada orang yang memerlukan rawatan.

Kebanyakan doktor akan menasihati untuk ujian alahan untuk melihat jika ada alahan yang ada di belakang perut kecewa. Alahan boleh menyebabkan gejala sakit perut, najis longgar dan muntah. Ujian semula jadi melibatkan penggunaan bahan alergi dan monitor jantung. Pakar akan mendedahkan pesakit kepada banyak bahan-bahan dan kemudian memeriksa denyutan jantung manakala pesakit terdedah. Jika kadar jantung meningkat, ia boleh bermakna dan alahan hadir.

Seorang doktor naturopath mungkin mempunyai pesakit mengemukakan beberapa sampel untuk ujian. Bergantung kepada keputusan, mungkin terdapat beberapa herba atau prosedur yang boleh membantu pesakit melalui masalah perut mereka. Pelan betul dan rawatan akan direka bentuk untuk keperluan eksklusif pesakit baru.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar