Kamis, 12 November 2015

Panas untuk Penyembuhan Jangkitan Sinus

Panas untuk Penyembuhan Jangkitan Sinus

1 cara untuk mengelakkan dan membantu untuk memulihkan jangkitan sinus biasanya untuk menguruskan petunjuk alahan. Reaksi alahan yang memberi kesan kepada hidung, yang termasuk demam alergi dan alahan dalaman seperti asap rokok, pembersihan barang, penyembur rambut, dan bahan lain yang boleh menyebabkan dalam membran hidung membengkak. Ini di blok seterusnya saluran hidung yang menjadi ruang kosong di dalam tulang di sekitar lubang hidung. Lendir, yang secara amnya akan longkang dari sinus ke hidung, tidak boleh longkang. Mukus kemudian membina dan menawarkan tanah subur untuk "bug" berkembang yang membawa kepada jangkitan sinus. Cuba untuk berurusan dengan kuantiti alergen yang anda mungkin biasa terdedah kepada. Tanya ahli keluarga untuk merokok di luar dan basuh haiwan mingguan jika bulu haiwan peliharaan adalah pencetus alahan anda.

Ia benar-benar boleh dilakukan juga cuba untuk menguruskan persekitaran dalaman untuk menyelesaikan dan menyembuhkan jangkitan sinus. Hama, yang diiktiraf alergen dan hidup di dalam kelembapan. Bertujuan untuk tetapan semula jadi semula jadi dalaman yang sudah pasti tidak terlalu kering atau lembap. Suasana yang baik boleh pasti terlalu lembab boleh juga juga menggalakkan pertumbuhan kulat, yang juga boleh mencetuskan masalah sinus. Vaporizers boleh melakukan keajaiban untuk persekitaran tidur yang kering. Apabila haba di dalam harta itu pada begitu juga sebagai membran mendapatkan begitu juga kering, lendir itu tidak dibersihkan dengan cekap. Penghidap resdung patut juga melihat kepada ventilasi rumah mereka dengan sewajarnya. Membuat positif bahawa saluran udara pada pemanasan dan penyejukan sistem anda dibersihkan untuk menghentikan membuat sehingga habuk dan acuan. Membuka tingkap anda pada hari yang panas dengan syarat ia bukan satu hari tinggi debunga, mungkin boleh membantu ventilasi kediaman anda juga.

Mereka yang mempunyai masalah resdung juga perlu menjaga badan peribadi mereka dan sistem imun untuk menghentikan jangkitan. Menjaga diri anda terhidrat akan memelihara sinus berfungsi dengan jayanya. Dengan menggunakan hidung air garam pencuci untuk hidung anda atas dasar setiap hari boleh membantu juga. Ia adalah mungkin untuk mendapatkan semburan preskripsi hidung atau ia serius boleh dicapai untuk meminta doktor anda untuk mencadangkan resipi air masin kemudian menggunakan picagari mentol untuk mengusir rongga hidung anda untuk membersihkan lendir dan serpihan.

Walaupun mengalami resdung boleh mungkin mungkin perlu terus mesti berurusan dengan tanda-tanda resdung, cadangan ini akan menyokong untuk memegang mereka di teluk. Malangnya, tidak ada rawatan sebenar untuk menyelesaikan jangkitan sinus sama sekali. Satu-satunya perkara bahawa penghidap resdung boleh dilakukan adalah untuk mencari penyelesaian perubatan apabila jangkitan sinus menternak kepala hodoh. Dengan mengawal persekitaran mereka dan badan-badan mereka, dekongestan akan bekerja ketara lebih besar membersihkan jangkitan awal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar