Kamis, 12 November 2015

Pemulihan Old Home Bantuan Anda Parit Kos tinggi Dadah!

Pemulihan Old Home Bantuan Anda Parit Kos tinggi Dadah!

Pemulihan Old Home adalah No isteri Tales

Bolehkah rawatan rumah lama benar-benar mengurangkan atau menghapuskan keperluan untuk ubat-ubatan tertentu dan ada dengan kos mereka? Pada pendapat saya sendiri dan pendapat ramai, jawapannya adalah Sememangnya Yes!

Jangan salah, ubat-ubatan yang perlu dan menyelamatkan nyawa dalam beberapa kes. Tetapi terlalu kerap hari ini kita beralih kepada bahan kimia untuk topeng gejala kita dan bukannya mencari untuk membantu badan dalam penyembuhan punca. Bagi ubat-ubatan, tidak ada ubat untuk sebarang penyakit atau penyakit sejak Polio. Fikirkan tentang itu. Dalam lebih daripada setengah abad dengan semua kemajuan lain telah kami lakukan, kami tidak sembuh satu penyakit tunggal dengan dadah.

Syarikat ubat kimia pada hari ini semakin besar pada simptom ke titik bahawa selagi pesakit mengambil ubat tertentu untuk kehidupan mereka boleh hidup secara munasabah selesa. Walau bagaimanapun, kerana ubat itu tidak direka untuk menyembuhkan, tetapi hanya untuk mengawal gejala berbahaya atau tidak selesa, anda perlu mengambil ia untuk hidup untuk mendapatkan ia manfaat.

Rawatan rumah lama yang berfungsi? Atau hanya sekumpulan minyak ular?

Syarikat-syarikat dadah mencari kaedah ini untuk menguntungkan dan menjual kami di idea bahawa ini adalah yang terbaik ada. Sementara itu mereka bukan sahaja terlepas pandang banyak remedi rumah semula jadi lama, tetapi sebaliknya cuba untuk membuat mereka ke dalam minyak ular bodoh. Perkara yang menarik tentang frasa "minyak ular" adalah ia datang dari salah satu bentuk awal perubatan moden.

Dengan herba dan banyak ubat semula jadi lain salah satu cabaran adalah bahawa bahan-bahan semula jadi adalah tidak konsisten dalam bahan-bahan mereka. Bergantung kepada alam sekitar dan keadaan bersama-sama dengan pengendali daripada ubat semula jadi, bermakna bahawa beberapa penawar semula jadi lebih kuat dan ada yang kurang. Dalam usaha untuk membuat produk yang konsisten orang boleh bergantung kepada untuk mengurangkan rasa sakit arthritis, seorang lelaki, yang dibuat bahan yang mengandungi minyak ular, menthol, minyak cengkih dan omega 3 minyak ke dalam ubat standard untuk artritis. Ia adalah agak berkesan dan dihormati pada hari itu.

Dengan kedatangan ke "Perubatan Show", ramai "Jurujual Perubatan" akan datang sekitar dengan penawar-benar palsu mereka bersama-sama dengan beberapa orang yang nyata. Salah satu jurujual perubatan yang terbaik pada masa itu suka membunuh ular di pameran perjalanan dan rebus mereka dan akan membuat minyak ular di hadapan semua orang. Tetapi dia juga menjual banyak satu ubat berlebihan dan dengan itu dikenali sebagai "minyak Jurujual Ular".

Jadi dengan sentuhan nasib, apa yang bermula sebagai salah satu bentuk yang paling awal perubatan moden, menjadi frasa moden untuk menunjukkan bahawa rawatan rumah lama yang palsu, atau "minyak ular". Sementara itu, perubatan moden masih menggunakan kakitangan dengan dua ular dililit sebagai satu kekuatan simbol dan etika tidak berbelah bahagi. Ia menimbulkan persoalan ... yang benar-benar adalah menolak "Ular Minyak"?

Adakah anda pernah dikenali sesiapa sahaja yang mengambil dadah atau memerlukan pembedahan yang sihat?

Hakikatnya masih tetap bahawa saya tidak pernah diketahui orang yang menagih dadah atau memerlukan pembedahan yang sihat. Saya telah mengenali banyak bagaimanapun, bahawa makan banyak sayur-sayuran segar dan buah-buahan, menikmati banyak herba segar kedua-dua untuk meningkatkan rasa makan dan sebagai ubat semula jadi atau rawatan rumah lama, yang bersenam, bermeditasi, mendapatkan urutan dan / atau akupunktur, berdoa dan amalan iman rohani pilihan mereka yang sangat sihat dengan baik ke dalam usia tua.

Oleh itu, ia menimbulkan persoalan, jika ubat adalah satu-satunya perkara yang boleh mencegah, merawat atau mengubati penyakit, maka mengapa tidak orang yang sihat pada ubat-ubatan?

Jika anda mempunyai keadaan perubatan yang serius maka anda benar-benar harus mengikuti yang baik, nasihat perubatan profesional. Tetapi tidak membeli idea bahawa dadah adalah akhirnya semua penyelesaian. Ramai daripada keadaan kronik hari ini benar-benar boleh membantu dengan rawatan rumah lama dan penawar semula jadi.

Rawatan rumah lama boleh mengurangkan atau menyembuhkan banyak penyakit yang paling biasa hari ini

Penyakit seperti refluks asid, arthritis, migrain, diabetes jenis 2, tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi, mati pucuk, kemurungan dan lain-lain lagi sering boleh banyak membantu atau sepenuhnya diperbaiki menggunakan banyak rawatan rumah lama. Aku tidak ada doktor dan tidak mempunyai latihan perubatan, tetapi bagi saya bukti dalam penyembuhan. Saya lihat suami saya mengatasi pelbagai penyakit kronik beliau dengan remedi mudah perkara seperti herba, diet yang sihat, bersenam dan meditasi. Saya telah mengetahui orang-orang yang tidak dapat hamil kanak-kanak yang mempunyai bayi pertama mereka selepas menerima rawatan akupuntur dan ini adalah hanya beberapa contoh pengalaman tangan pertama.

Di Barat yang telah benar-benar memeluk idea bahawa dadah adalah satu-satunya ubat yang tulen dan segala-galanya yang lain adalah tidak masuk akal. Pada East yang ramai masih menerima idea tua itu. Sebagai seorang wanita Jepun saya melihat bahawa walaupun di sini di Jepun kami mengambil pandangan yang lebih Western perkara dengan setiap tahun berlalu. Seperti yang kita lakukan kita lihat banyak penyakit kronik hari ini semakin meningkat.

Saya menggalakkan semua untuk menanggalkan penutup mata anda dan cuba untuk diri sendiri banyak ubat rumah lama ada untuk keadaan yang paling biasa hari ini. Lihat untuk diri anda jika mereka bekerja dan berhenti bergantung kepada orang-orang yang mendapat keuntungan daripada kepercayaan anda bahawa penawar semula jadi dan remedi rumah lama adalah kelas kedua untuk ubat-ubatan kimia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar