Kamis, 12 November 2015

Berkeras dengan Sistem Imun Anda

Berkeras dengan Sistem Imun Anda

Adakah anda tahu bahawa cendawan adalah penggalak imun yang luar biasa? Cendawan merangsang sistem imun dan activators metabolik kuat sistem imun. Cendawan yang berbeza memberi kesan kepada bahagian sistem imun anda.

Sistem imun anda melawan virus, bakteria dan kuman yang masuk ke dalam badan anda. Pembunuh semulajadi (NK) sel-sel adalah pertahanan pertama menentang ini "bug". Sel-sel pembunuh semulajadi menyerang menyerang "bug" dan berpecah mereka selain memusnahkan mereka sebelum mereka boleh membahayakan.

Cendawan meningkatkan aktiviti imun T sel-sel, makrofaj dan monosit. Makrofaj sebenarnya makan bakteria. Mereka juga merangsang sel-sel T untuk menghidupkan antibodi untuk digunakan terhadap bakteria.

Shiitake dan Maitake cendawan mengandungi beta-glucan yang merangsang makrofaj dan lain-lain activators sistem imun. Cendawan Shiitake membantu interferon hasil badan anda. Interferon adalah bahan anti-virus.

Maitake menguatkan sel-sel darah putih anda. Ia juga mengandungi bahan yang dipanggil D-pecahan, yang menyokong sistem imun.

Cendawan Reishi mempunyai kesan anti-virus yang kuat. Mereka mengukuhkan dan meningkatkan bilangan sel-sel darah putih. Cendawan Reishi pahit mengandungi triterpenes yang mempunyai dan anti-virus.

Ini enhancers imun yang kuat harus menjadi sebahagian daripada senjata anda daripada jangkitan. Semua kaya dengan beta-glucan yang menghalang bakteria dan virus dari melekatkan diri mereka kepada sel-sel anda. Beta-glucan melekat pada tapak reseptor pada sel-sel makrofaj dan mengaktifkan mereka untuk memusnahkan menyerang bakteria dan virus.

Ekstrak daripada tiga cendawan merangsang pertahanan semula jadi badan imun. Mereka membantu melawan jangkitan badan anda. Terdapat banyak kombinasi ketiga-tiga cendawan dan cendawan untuk dijual. Mereka bekerjasama secara sinergistik untuk membantu meningkatkan imuniti anda.

Kuno cendawan Cina percaya itu, ubat-ubatan yang berkualiti dan boleh memberikan belia kekal dan panjang umur. Menyimpan ini enhancers imun di tangan untuk melindungi anda daripada selesema dan musim sejuk selsema.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar