Kamis, 12 November 2015

Minyak Tea Tree Boleh Simpan Wang Anda

Minyak Tea Tree Boleh Simpan Wang Anda

Teh minyak pokok boleh membantu anda untuk menjimatkan wang bukan sahaja bil kesihatan tetapi juga pencuci rumah. Jika anda atau anak-anak anda mengalami kurap, mengapa tidak cuba menggunakannya pada kawasan dan bukannya ubat-ubatan mahal. Ia telah terbukti untuk bekerja dengan baik pada kebanyakan jangkitan kulat.

Sesetengah lelaki mengalami apa yang dikenali sebagai gatal Jock. Rawatan perubatan biasa adalah kursus steroid yang kebanyakan orang mahu mengelakkan. Mereka boleh bekerja tetapi biasanya penyelesaian jangka pendek dan juga para doktor mencadangkan menggunakan mereka untuk jangka masa yang singkat kerana mereka boleh nipis kulit anda. Jika anda ingin meletakkan satu pengakhiran kepada bayaran preskripsi cuba menambah beberapa titik minyak ini untuk mandi anda dan melihat seberapa cepat masalah ini akan diselesaikan. Minyak pokok teh menyerang masalah di akar dan menghilangkan ia.

Ia amat berkesan dalam merawat nafas berbau apabila dicampur dengan air suam dan digunakan sebagai pencuci mulut. Anda tidak boleh menelan minyak tetapi sesetengah orang mencari menambah penurunan kepada ubat gigi mereka membantu mereka untuk memerangi penyakit gusi. Kini terdapat banyak pilihan ubat gigi minyak pokok teh yang terdapat di pasaran.

Jika anda mempunyai kelemumur, cuba menambah kepada syampu biasa anda dan lihat apa peningkatan berlaku. Jika anda mempunyai jerawat, ia bernilai membeli pokok teh pembersih minyak untuk melihat jika menggunakannya membuat perbezaan pada kulit anda. Saya fikir anda akan terkejut. Anda tidak akan kehilangan apa dan jika ia berfungsi ia bermakna anda tidak bergantung pada bahan kimia untuk sepanjang hayat anda. Cuba menggunakannya dengan topeng tanah liat setiap minggu untuk menjaga kulit anda dalam keadaan terbaik.

Jika anda adalah lain daripada yang bersih, anda boleh mendapatkan lantai berkilat sebenar dengan menambah beberapa titik minyak pokok teh dalam air sebelum membersihkan lantai anda. Anda juga boleh menggunakannya untuk menangani acuan atau cendawan. Jika anda mempunyai pakaian yang telah berada dalam simpanan untuk sementara waktu, anda boleh menghilangkan bau cendawan dengan spritzing mereka dengan campuran minyak air dan teh pokok. Hanya gunakan sedikit minyak walaupun anda tidak mahu meninggalkan tanda pada bahan.

Jika anda sedang merendam sebarang basuh, sambil menambah beberapa titik dalam air akan membantu mengurangkan risiko jangkitan. Anda boleh menyimpan worktops dapur anda bebas daripada bakteria dengan membasuh mereka dalam larutan air panas dan minyak pokok teh.

Anda juga boleh membersihkan bilik mandi anda menggunakan campuran minyak pokok teh, garam, boraks dan baking soda ditambah dengan kerja keras sedikit. Anda boleh menggunakannya untuk membersihkan sinki dan tab serta mangkuk tandas.

Ia hanya menakjubkan apa sebotol kecil minyak pokok teh boleh mencapai. Mengapa tidak memberikan pusaran hari ini tetapi pastikan anda membaca arahan dan sentiasa melakukan ujian tampalan sebelum mencuba pada sesuatu yang baru.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar