Kamis, 12 November 2015

Penyakit pernafasan - Let The Oat Bantuan Anda Rawat Mereka (Bahagian 3)

Penyakit pernafasan - Let The Oat Bantuan Anda Rawat Mereka (Bahagian 3)

Artikel ini mendedahkan ubat semula jadi mudah untuk membantu anda dengan rawatan radang paru-paru, tracheitis, batuk yang berterusan, broncheitis dan penyakit paru-paru.

Basuh bijirin oat dan mengisi dua pertiga daripada periuk 2-3 liter dengan mereka. Tanamkan bijirin dengan susu untuk mengisi periuk dalam tempoh 3 sentimeter rim. Menampung kapal dan dimasukkan ke dalam ketuhar sederhana. Anda perlu menyemak tahap susu dan menambah ia sekali-sekala untuk mengekalkan kapasiti awal. Apabila bijirin direbus, anda perlu menunggu sehingga merebus menjadi sejuk dan tuang ia. Picit sedimen melalui kain kasa. Tambah madu (1 bahagian) untuk campuran (2 bahagian) dan kacau sehingga sebati. Ambil satu sudu merebus 3-5 kali sehari. Ubat yang terbukti untuk merawat bronkitis, batuk yang berterusan, paru-paru dan tracheitis.
Basuh bijirin oat (2 bahagian) dan tanamkan mereka dengan susu mentah (1 bahagian) untuk mengisi periuk dalam tempoh 3 sentimeter rim. Tambah kepada campuran lemak babi supaya periuk dipenuhi dalam tempoh 1.5 sentimeter rim. Menampung kapal dan memasukkannya ke dalam ketuhar sederhana. Menyemak tahap susu dan menambah ia sekali-sekala untuk mengekalkan kapasiti awal. Apabila bijirin direbus, ubat telah sedia. Minum 50 mililiter merebus 3 kali sehari untuk menangani penyakit paru-paru.
Campurkan 2 sudu besar bijirin oat dengan 2 sudu besar kismis dan tanamkan campuran dengan 1.5 liter air masak sejuk. Rebus campuran pada api yang kecil atau memasukkannya ke dalam ketuhar sederhana sehingga separuh daripada kapasiti kekal. Selepas itu, biarkan ia menjadi sejuk dan tuang. Picit sedimen dan campuran cecair dengan satu sudu madu dengan teliti. Ambil satu sudu campuran beberapa kali sehari untuk merawat radang paru-paru, bronkitis, tracheitis dan batuk yang berterusan. Ia merupakan ubat yang baik untuk kanak-kanak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar