Kamis, 12 November 2015

Melawan Selsema Biasa - Tip Rahsia Tingkatkan Shot Selesema anda

Melawan Selsema Biasa - Tip Rahsia Tingkatkan Shot Selesema anda

Adakah anda sentiasa mendapat influenza? Walaupun selepas tembakan selesema anda, adalah sistem imun anda masih terlalu lemah untuk melawan selsema biasa? Mari artikel ini membantu anda melucutkan senjata selesema biasa dengan meningkatkan keberkesanan pukulan influenza anda. Ini rahsia akan membolehkan anda untuk meningkatkan ditembak selesema anda dan menjadi yang sihat yang anda boleh.

Anda boleh mendapatkan tembakan selesema untuk membuat diri anda tahan dari selsema biasa tetapi anda masih mendapat influenza dari semasa ke semasa. Membuat tembakan yang lebih berkesan, satu kajian baru diterbitkan dalam Otak, Kelakuan, dan Kekebalan mendedahkan bahawa anda perlu cuba mengangkat berat sebelum mendapatkannya. Walaupun besi mengepam mungkin membuat anda membina otot, ia juga boleh membuat imuniti anda lebih kuat.

Dalam kajian itu, sekumpulan enam puluh orang telah dibahagikan kepada dua kumpulan. Satu kumpulan telah dibuat untuk mengangkat berat selama 25 minit manakala kumpulan lain telah diminta untuk berehat untuk tempoh yang sama. Semua mata pelajaran ujian kemudiannya diberikan tembakan selesema.

Ujian darah telah dijalankan dan ia menyediakan beberapa penemuan positif. Kumpulan orang-orang yang mengangkat berat menunjukkan satu tindak balas sistem imun jauh lebih kuat daripada mereka yang hanya berehat. Sebab bagi perbezaan ini adalah bahawa latihan berat menyebabkan kerosakan otot. Walaupun pulih daripada kerosakan otot, badan akan mengaktifkan sistem imun sebagai jawapan.

Oleh itu, saya amat mengesyorkan melakukan beberapa latihan berat badan sebelum ditembak selesema anda yang seterusnya. Enam hingga dua belas jam sebelum mempunyai ditembak selesema, lakukan 3 set bisep keriting. Ikuti dengan 3 set menimbulkan sisi. Cara ini, anda boleh yakin bahawa anda akan lebih imun kepada orang-orang virus selesema.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar