Kamis, 12 November 2015

Face-Reading, Resurgence Classic Bantu Diri

Face-Reading, Resurgence Classic Bantu Diri

Kami telah dibanjiri dengan teknik kesihatan yang baru, vitamin dan 'hijau sahaja' diet untuk menyelesaikan masalah kesihatan kita semakin bertambah. Ini telah dikemukakan untuk memberikan kita lebih tenaga, bertindak sebagai penggalak daya hidup dan membawa kembali keseimbangan kepada yang tidak diketahui tetapi penyakit lebih dirasai. Tetapi apa kata jika terdapat satu cara untuk mengetahui apa yang salah di dalam anda tanpa pergi ke doktor? Untuk mengetahui bahawa hati anda sedang dalam proses kemerosotan hanya dengan melihat ke dalam cermin? Kaedah ini telah wujud selama bertahun-tahun, dalam bentuk bacaan muka.

Jika anda mempunyai beg di bawah mata mereka kerana mereka letih? Salah, mengikut kaedah membaca. Kehadiran beg di bawah mata anda bermakna bahawa anda mempunyai masalah buah pinggang, dan anda harus berkelakuan lebih sederhana dalam makanan yang anda makan. Badan adalah mesin yang paling kompleks di bumi, dan oleh mana-mana standard, ia mempunyai amaran kerosakan sendiri, ia tidak akan menjadi pelik jika ia tidak?

Terdapat kursus keraguan yang menyambut diagnosis tersebut. Ia bukan perubatan Barat, dan tidak terbukti seperti sama ada. Tetapi berapa banyak kaedah kuno masih digunakan sebagai asas begitu banyak amalan moden? Kimia untuk nama tetapi hanya diterima apabila ia menukar namanya dari Alchemy, jika tidak dipecat sebagai beberapa jenis amalan mitos yang tidak diketahui?

Orang sering menolak pendekatan seperti dari tangan semata-mata kerana keraguan diramal yang datang dengan mana-mana teori terbukti baru. Tetapi ia harus cukup bahawa orang-orang percaya di dalamnya? Shiatsu adalah satu pendekatan yang hidup melalui dan melalui dengan kaedah membaca muka untuk menganalisis penyakit. Asas yang paling adalah berasaskan yin dan yang kuasa alam dan 12 meridian yang mengalir melalui badan kita.

Ia percaya bahawa muka anda adalah cermin yang badan anda, sebuah badan yang mencetuskan tindak balas yang boleh dilihat secara fizikal apabila permintaan organ untuk dilihat. Ia mengingatkan kita bahawa senaman dan diet yang baik adalah asas mencari keseimbangan dalam kesihatan kita.

Jika hati itu sedang dizalimi, ia boleh memberitahu anda melalui Kusut yang lebih ketara antara mata. Ini menyajikan amaran yang jelas bahawa penggunaan alkohol telah melampaui apa yang ia layak di boleh menguruskan.
Dilihat dari sudut ini, bagaimana boleh menghadapi membaca menjadi apa-apa lagi daripada satu lagi tertanya-tanya sejauh hilang semula jadi yang waras dan lagi?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar