Kamis, 12 November 2015

Ubat-ubatan herba 101: Mole Dan Wart Pembuangan Dengan Ekstrak Asli

Ubat-ubatan herba 101: Mole Dan Wart Pembuangan Dengan Ekstrak Asli

Bahan-bahan semulajadi melakukan keajaiban. Ini juga terpakai kepada penyelesaian rumah tahi lalat dan penyingkiran ketuat. Sekarang, anda boleh menghapuskan orang-orang hodoh noda, ketuat, tahi lalat dan tags kulit di dalam keselesaan rumah anda sendiri. Anda tidak akan mempunyai untuk bertahan sebarang kesan sampingan atau reaksi alahan dari over-the-kaunter ubat-ubatan. Adakah rawatan dan memulihkan keyakinan anda pada kelajuan anda sendiri untuk menjimatkan masa dan wang.

Satu tahi lalat ejen penyingkiran ketuat menarik adalah buah delima. Anda boleh memanggang kulit dalam api yang rendah, dan kemudian membuat pasta dengan mencampurkan kulit itu dengan jus limau. Kedua-dua harus mempunyai bahagian yang sama mengikut berat. Memohon pes sekali sehari, sebaik-baiknya sebelum tidur, di kawasan yang terlibat. Penyelesaian ini juga berfungsi dengan baik terhadap bintik hitam, whiteheads dan jerawat besar-besaran.

Mungkin, tahi lalat dan ketuat penyingkiran yang paling popular dan berkesan adalah kastor tampal minyak. Anda boleh dengan mudah menyediakannya dengan mencampurkan baking soda dan minyak jarak sehingga ia adalah campuran homogen. Ia adalah yang terbaik untuk memohon pada waktu malam, sebelum tidur. Dalam beberapa hari, tahi lalat atau ketuat akhirnya akan dihapuskan.

Pada asasnya, prinsip tahi lalat semula jadi dan penyingkiran ketuat adalah untuk membakar atau abrade kawasan dijangkiti. Selepas beberapa lama, pembakaran yang konsisten atau lelasan daripada kecacatan akan menyebabkan pembentukan scabs. Ini akan mengelupas, mendedahkan kulit yang sihat dan cacat cela percuma. Antara tumbuh-tumbuhan, tiada apa yang tidak ini lebih baik daripada bawang putih. Bawang putih mempunyai s komposisi kimia kuat, yang boleh dengan mudah "membakar" ketuat atau tahi lalat.

Anda boleh menyediakan pes bawang putih oleh mashing. Kemudian, anda boleh memohon beberapa pada ketuat atau tahi lalat. Dalam masa kurang daripada dua minggu permohonan harian, ketuat atau tahi lalat akan hilang. Hubungan lagi dengan bawang putih akan mempercepatkan tahi lalat dan ketuat penyingkiran. Orang lain terus menggunakan ulas bawang putih dihiris dan menjaga mereka di kawasan yang terlibat dengan pembalut. Jangan bimbang tentang jangkitan kerana bawang putih mempunyai ciri-ciri semula jadi antibiotik, yang boleh membunuh bakteria.

Ekstrak tumbuhan yang lain dengan kesan pengelupasan sama termasuk nanas, epal masam, kubis bunga, biji jintan putih, ketumbar, akar dandelion dan citruses tertentu. Mengurut bahagian yang terjejas dengan madu juga boleh meningkatkan kelajuan tahi lalat dan penyingkiran ketuat rawatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar