Kamis, 12 November 2015

Kisar The Perubatan Naturopath Dengan Pengamal Perubatan Tradisional Untuk Best of Both Worlds

Kisar The Perubatan Naturopath Dengan Pengamal Perubatan Tradisional Untuk Best of Both Worlds

Ia seolah-olah hari ini bahawa bagi setiap penyakit ada pil yang doktor boleh menetapkan untuk menangani masalah ini. Walaupun sesetengah orang mungkin rasa ini adalah satu perkara yang baik dan tanda perkembangan kami membuat di dunia perubatan kita, yang lain lagi percaya kepada reka bentuk yang lebih naturopath untuk menyembuhkan penyakit. Walaupun ramai mungkin tidak pernah mendengar istilah naturopati, kita tahu pendekatan akal yang diperlukan untuk penyembuhan. Kiropraktik adalah satu lagi pendekatan semula jadi untuk penyembuhan. Ia adalah idea bahawa ada cara semula jadi dan bukan invasif untuk menyembuhkan begitu banyak penyakit yang kita hadapi. Ia bukan satu idea baru kerana ia telah wujud sejak zaman Hippocrates, "bapa perubatan".

Apa yang kita dapati dalam kajian ini naturopath adalah bahawa kuasa penyembuhan semula jadi boleh menjadi kuat dan berkesan seperti penggunaan dadah sintetik atau radiasi. Kadang-kadang, apabila dirawat dengan produk semula jadi, pembedahan besar boleh oleh-lulus. Bagaimana besar adalah pemikiran bahawa kita tidak akan mempunyai untuk pergi di bawah pisau jika kita boleh mencegah masalah ini dengan kaedah lain? Kami telah sentiasa diketahui bahawa tekanan tidak baik untuk kita, tetapi dalam naturopati, pengurangan tekanan dan kemasukan diet yang seimbang dan gaya hidup yang digalakkan dan penekanan. Walaupun perubatan tradisional menggalakkan ini juga, ia adalah satu prinsip daripada naturopati.

Doktor yang mengamalkan kaedah ini naturopath penyembuhan boleh dibahagikan kepada dua bahagian, mereka yang naturopaths tradisional dan mereka yang doktor naturopathic. Walaupun memang benar pengamal naturopathic tradisional tidak perlu mempunyai ijazah perubatan, ramai yang telah melanjutkan latihan perubatan. Mereka diwakili oleh dua persatuan utama, Persatuan Naturopathic Amerika dan Amerika Naturopathic Persatuan Perubatan. ANA mewakili kira-kira 5000 pengamal bertauliah manakala Anma mewakili MDS, DO dan lain-lain profesional perubatan yang telah menyatakan minat mereka dalam mempunyai naturopati sebagai fokus utama amalan mereka.

Naturopati diamalkan di seluruh dunia dengan pelbagai peringkat kejayaan. Ada yang mendakwa ia perdukunan, yang lain lagi menyatakan pendekatan akal untuk ubat adalah cara semulajadi yang dicadangkan perkara-perkara yang. Tetapi seseorang perlu tertanya-tanya, tidak boleh kedua-dua bentuk perubatan bercampur dan bersepadu untuk memasukkan yang terbaik daripada kedua-duanya?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar